Něco se pokazilo a vy potřebujete náš výrobek v 14denní zákonné lhůtě vrátit, nebo je třeba jej po dobu trvání 2leté záruky reklamovat? Mrzí nás to a jsme připraveni vám pomoci. Pokud jste u nás zakoupili zboží, které vám nevyhovuje, je možné ho vyměnit za jiné zboží, vrátit či v případě poškození reklamovat.
V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží.
Zboží nesmí být použité, přikrývku či polštář nelze tedy využít na spaní ani jednu noc.
Nárok máte i v případě, že objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem v naší kamenné prodejně.
Dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího (například atypický rozměr přikrývky, polštáře či povlečení).
Stejně tak nejde bez udání důvodů vrátit zboží, které zákazník použil či poškodil. Náklady na vrácení zboží nese spotřebitel. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno ve lhůtě, nestačí tedy jeho zaslání v poslední den lhůty.
Jak postupovat:
1. stáhněte a vyplňte formulář (viz níže)
2. zaslat jej můžete na meil: mickova@prikryvky.cz a v co nejkratším termínu doručte také vracené zboží. Formulář i se zbožím můžete také poslat poštou na adresu: Iveta Mičková, Bochovice 13, 675 05 Rudíkov.